Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.
23.10.2016 Petr Opletal SharePoint
Proč je dobré náročnost zdánlivě triviálních úkonů nepodceňovat a nedělat to ve stavu úplného vyčerpání.
19.10.2016 Petr Opletal Office 365 MS Vzdělávání Office
Jaký je správný postup přechodu na Office 365? Víte, jaké jsou vaše reálné užitky? Jak budete měřit zvýšení výkonu? Víte, jaké změny administrativních procesů jsou rozumné ve spojení s využíváním nové generace technologií? Víte, jak efektivně sdílet? Jak používat metadata, klasifikovat dokumenty, jak je spravovat? Jste na to připraveni? Umíte nástroje správně používat?
28.01.2016 Petr Opletal
Článek pro IT Systems z roku 2016 - prozatím původní verze, postupem času si to nejspíš zaslouží něco víc.
16.01.2011 Petr Opletal IT Management Rozvoj dovedností IT Vzdělávání
Je rozumné či vůbec přípustné, aby řídící pracovníci a lidé zodpovědní za efektivní a bezpečné využívání informačních technologií "... nechali uživatele, ať se 'snaží'?
27.07.2006 Petr Opletal Management Marketing
Je potěšující, že se konečně objevují názory, které srozumitelně upozorňují, že minulé výsledky nejsou smysluplným měřítkem pro vyjádření kvality a přínosu manažerů. Celá řada moderních koncepcí pro řízení firem tuto skutečnost formuluje. Většinou dost málo důrazně. Pravděpodobně se tohoto přístupu autoři i propagátoři nových koncepcí trošku obávají, proto není zdůrazněn, většinou se opatrně zasunuje pod řadu známých a samozřejmých tezí a bývalých zákonitostí. V jednom článku, na který tento příspěvek navazuje, bylo řečeno, že manažer je (či spíše má být) placen za myšlenky. Podniková praxe je ovšem blíže ‚upocenému čelu‘. Kde je chyba? Je to jenom neschopnost řídících pracovníků? Jak se dá manažerům pomoci?
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.